STANOWISKO DYDAKTYCZNE DO BADANIA UKŁADU HAMULCOWEGO POJAZDU, POMIARU SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA ORAZ USTAWIENIA KÓŁ POJAZDU
![Stanowisko dydaktyczne do badania układu hamulcowego pojazdu, pomiaru skuteczności hamowania oraz ustawienia kół pojazdu A](https://cdn.files.pg.edu.pl/wimio/IMIKM/Dydaktyka/D-ZPMiTM-stanowisko_dydaktyczne_do_badania_uk%C5%82adu_hamulcowego_pojazdu_pomiaru_skuteczno%C5%9Bci_hamowania_oraz_ustawienia_k%C3%B3%C5%82_pojazdu_a.jpg)
![Stanowisko dydaktyczne do badania układu hamulcowego pojazdu, pomiaru skuteczności hamowania oraz ustawienia kół pojazdu B](https://cdn.files.pg.edu.pl/wimio/IMIKM/Dydaktyka/D-ZPMiTM-stanowisko_dydaktyczne_do_badania_uk%C5%82adu_hamulcowego_pojazdu_pomiaru_skuteczno%C5%9Bci_hamowania_oraz_ustawienia_k%C3%B3%C5%82_pojazdu_b.jpg)
LOKALIZACJA: Budynek nr 40 Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa, sala nr 515, (opiekun: dr hab. inż. Grzegorz Ronowski)
OPIS: Stanowisko dydaktyczne do badania układu hamulcowego pojazdu i pomiaru skuteczności hamowania. Zabudowane urządzenie płytowe HEKA UNIVERS A4 umożliwia dynamiczny pomiar sił hamowania na poszczególnych kołach pojazdu oraz podstawowy pomiar ustawienia kół.
Wykaz przedmiotów, w których stanowisko było i jest wykorzystywane:
1. Diagnostyka pojazdów samochodowych – wykład i laboratorium
2. Eksploatacja pojazdów samochodowych – wykład i laboratorium