Opłatę za studia należy dokonać do 14.02.2025 roku na: numer konta bankowego:
PL 56 1090 1098 0000 0001 5944 2414
UWAGA: informacja dla kandydatów Edycji II - opłatę należy dokonać po zatwierdzeniu umowy w systemie PG.
Wysokość opłaty za studia jest zależna od tego czy opłata jest wnoszona jednorazowo, wtedy wysokość opłaty – 6000 PLN, czy w dwóch ratach (pierwsza do 14.02.2025, druga do 15.09.2025) wtedy każda rata po 3300 PLN.
Wpłaty za studia można dokonać wg poniższego wzoru:
opłata całościowa do 14.02.2025 r. – tytuł wpłaty: "Edycja II BO - Imię i Nazwisko – sem. 1+2” - opłata 6000 PLN
sem. I płatna do dnia 14.02.2025 r. - tytuł wpłaty: "Edycja II BO - Imię i Nazwisko - sem. 1” - opłata 3300 PLN
sem. II płatna do dnia 15.09.2025 r. - tytuł wpłaty: "Edycja II BO - Imię i Nazwisko - sem. 2” - opłata 3300 PLN
po dokonaniu przelewu potwierdzenie dokonania płatności prosimy wysłać e-mailem na: daboch@pg.edu.pl - Temat e-maila: Nazwisko i Imię, nr Edycji BO, potwierdzenie przelewu (np. Kowalski Jan, Edycja nr...., potwierdzenie przelewu).
Wystawienie Faktury VAT
UWAGA: w celu otrzymania faktury VAT prosimy wysłać prośbę mailem na adres: daboch@pg.edu.pl.
W mailu należy podać dane do Faktury VAT - na kogo ma być wystawiona - nazwa firmy, adres, kod pocztowy, NIP.
Temat maila: Nazwisko i Imię, nr Edycji (np. Kowalski Jan, Edycja nr...., prośba o wystawienie Faktury VAT).